Přeskoč na hlavní obsah stránky
Milí čtenáři,
od 22. 10. do 7. 11. se uskutečnil v pardubickém TyfloCentru kurz "Operátor callcentra pro lidi se zrakovým postižením", do kterého se zapojilo 9 účastníků. Čtyři účastníci jsou uživateli služeb pardubického TyfloCentra a zbylých pět jsou uživatelé služeb TyfloCentra v Hradci Králové.
V kurzu jsme se dozvěděli, co je to telemarketing, principy telemarketingu, jak správně vést telefonický rozhovor, techniky, které lze použít v telefonickém rozhovoru a spoustu dalších dovedností, které bychom mohli jako operátoři CALL CENTRA v budoucím zaměstnání využít.
Na poslední tři dny nás také navštívili dva pracovníci CALL CENTRA, aby se s námi podělili o své zkušenosti a poradili nám, v čem bychom se ještě mohli zlepšit. Součástí kurzu byla také praktická zkušenost se softwarem, který se používá v CALL CENTRECH a rozhovory, ve kterých se nejvíce ukázalo, jak kdo z nás na tom je. Děkujeme lektorům Vladimíru Kňažkovi, Petru Štěpánkovi a Zdeňce Honnerové, že s námi měli trpělivost a že nás zase něco nového naučili.
Klient TyfloCentra Pardubice, o.p.s.
(absolvent kurzu Operátor call centra pro lidi se zrakovým postižením)
Článek vyšel v časopise Kukátko 1/2008
© SONS ČR 2005-7 | equal@sons.cz | Prohlášení o přístupnosti | Mapa webu | Změna vzhledu |
Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých ČR (SONS ČR), Krakovská 21, 110 00 PRAHA 1, tel.: 221 462 146, fax: 221 462 145, e-mail: sons@sons.cz, tel.: +420-777 214 097
PROJEKT TYFLOEMPLOYABILITY JE SPOLUFINANCOVÁN
EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM EU A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY